+- +-

+- You

Welcome, Guest.
Please login or register.
 
 
 
Forgot your password?

+- Site Data

Members
Total Members: 79
Latest: rgptiy
New This Month: 0
New This Week: 0
New Today: 0
Stats
Total Posts: 112005
Total Topics: 4358
Most Online Today: 8
Most Online Ever: 55
(April 18, 2016, 06:09:38 pm)
Users Online
Members: 1
Guests: 2
Total: 3

Author Topic: The underrated films thread  (Read 2898 times)

Crohn's Boy

  • David Fincher
  • ******
  • Posts: 4227
  • Hello
  • Location: My couch
Re: The underrated films thread
« Reply #360 on: June 12, 2017, 12:38:49 pm »
Goodbye!

Lucas Berrill

  • Dennis Dugan
  • *
  • Posts: 230
  • Life in space is impossible
  • Location: Great Britain, Hobbitshire, St. Albans
Re: The underrated films thread
« Reply #361 on: June 12, 2017, 12:45:12 pm »
You misunderstand, my birthday was August 10th, 2000, you **** dolt. The 21st century.

Dumb Dumb x 1 View List

Crohn's Boy

  • David Fincher
  • ******
  • Posts: 4227
  • Hello
  • Location: My couch
Re: The underrated films thread
« Reply #362 on: June 12, 2017, 12:47:34 pm »
You misunderstand, my birthday was August 10th, 2000, you **** dolt. The 21st century.



This isn't just your normal, average, everyday retardation.  This is...

Advanced retardation.
Goodbye!

Lucas Berrill

  • Dennis Dugan
  • *
  • Posts: 230
  • Life in space is impossible
  • Location: Great Britain, Hobbitshire, St. Albans
Re: The underrated films thread
« Reply #363 on: June 12, 2017, 12:50:44 pm »
Feel free to post **** about yourself all you want, Nicholarse, it ain't gonna change a damn thing these days, ya here?

Crohn's Boy

  • David Fincher
  • ******
  • Posts: 4227
  • Hello
  • Location: My couch
Re: The underrated films thread
« Reply #364 on: June 12, 2017, 12:54:16 pm »
Feel free to post **** about yourself all you want, Nicholarse, it ain't gonna change a damn thing these days, ya here?

You're definitely Aaron then.  "Nicholas" has been removed from my display name a while ago (in fact, it was never in my display name to begin with now that I realize it), and unless you were able to find my real name just by searching through old threads in the span of like 2 days, then you're Aaron.
Goodbye!

cupcake

  • Alfred Hitchcock
  • **********
  • Posts: 9394
  • Hello
  • Location: Bryan Singer's lap
Re: The underrated films thread
« Reply #365 on: June 12, 2017, 12:56:20 pm »
#exposed
goodbye!

Tho Master Fie

  • God-King
  • Sam Raimi
  • **********
  • Posts: 5399
  • Fear comes in waves
Re: The underrated films thread
« Reply #366 on: June 12, 2017, 12:58:49 pm »
Feel free to post **** about yourself all you want, Nicholarse, it ain't gonna change a damn thing these days, ya here?
Like Like x 2 Love Love x 1 View List

Tut

  • God-King
  • Paul Thomas Anderson
  • ******
  • Posts: 6540
  • It's all over now, baby blue...
  • Location: Nice try, NSA
Re: The underrated films thread
« Reply #367 on: June 12, 2017, 12:58:56 pm »
Shall we deploy the ban hammer, gentlemen?

cupcake

  • Alfred Hitchcock
  • **********
  • Posts: 9394
  • Hello
  • Location: Bryan Singer's lap
Re: The underrated films thread
« Reply #368 on: June 12, 2017, 12:59:26 pm »
Feel free to post **** about yourself all you want, Nicholarse, it ain't gonna change a damn thing these days, ya here?


This scene flashed in my head when I read that.
goodbye!

Crohn's Boy

  • David Fincher
  • ******
  • Posts: 4227
  • Hello
  • Location: My couch
Re: The underrated films thread
« Reply #369 on: June 12, 2017, 01:00:10 pm »
Shall we deploy the ban hammer, gentlemen?

I'm not quite sure actually.  On one hand, it caused the activity on this forum to greatly rise.  On the other hand, it's Aaron.
Goodbye!

Lucas Berrill

  • Dennis Dugan
  • *
  • Posts: 230
  • Life in space is impossible
  • Location: Great Britain, Hobbitshire, St. Albans
Re: The underrated films thread
« Reply #370 on: June 12, 2017, 01:01:41 pm »
*Nicholarse Cage

Crohn's Boy

  • David Fincher
  • ******
  • Posts: 4227
  • Hello
  • Location: My couch
Re: The underrated films thread
« Reply #371 on: June 12, 2017, 01:02:39 pm »
Goodbye!

cupcake

  • Alfred Hitchcock
  • **********
  • Posts: 9394
  • Hello
  • Location: Bryan Singer's lap
Re: The underrated films thread
« Reply #372 on: June 12, 2017, 01:02:58 pm »
*Nicholarse Cage

Keep digging your grave, you cunt. 
goodbye!

Tut

  • God-King
  • Paul Thomas Anderson
  • ******
  • Posts: 6540
  • It's all over now, baby blue...
  • Location: Nice try, NSA
Re: The underrated films thread
« Reply #373 on: June 12, 2017, 01:03:57 pm »
Shall we deploy the ban hammer, gentlemen?

I'm not quite sure actually.  On one hand, it caused the activity on this forum to greatly rise.  On the other hand, it's Aaron.

I maintain that he is incapable of making a fake IP address. Didn't he say he was moving to the UK sometime? If so, it all adds up.

Lucas Berrill

  • Dennis Dugan
  • *
  • Posts: 230
  • Life in space is impossible
  • Location: Great Britain, Hobbitshire, St. Albans
Re: The underrated films thread
« Reply #374 on: June 12, 2017, 01:05:46 pm »
I dunno, seems a little too coincidental, tbh.

cupcake

  • Alfred Hitchcock
  • **********
  • Posts: 9394
  • Hello
  • Location: Bryan Singer's lap
Re: The underrated films thread
« Reply #375 on: June 12, 2017, 01:11:38 pm »
I say we keep him.  We need a reason to keep coming back to this site and shit on someone.  Aaron provides a happy medium.
goodbye!
Agree Agree x 1 View List

Flounder Prefers Browntown

  • Stanley Kubrick
  • **********
  • Posts: 13547
    • Flounder's Reviews
Re: The underrated films thread
« Reply #376 on: June 12, 2017, 04:11:07 pm »
2000 - 21st century
We all know what year the 21st century began.

Apparently not, because 2000 was in the 20th century.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/21st_century

"It began on January 1, 2001."
Well, I certainly feel like an idiot.
Everything is terrible.
Funny Funny x 1 View List

Gold Jeffblum

  • Ridley Scott
  • *****
  • Posts: 3722
  • ...checkmate.
Re: The underrated films thread
« Reply #377 on: June 12, 2017, 10:43:12 pm »
Feel free to post **** about yourself all you want, Nicholarse, it ain't gonna change a damn thing these days, ya here?

You're definitely Aaron then.  "Nicholas" has been removed from my display name a while ago (in fact, it was never in my display name to begin with now that I realize it), and unless you were able to find my real name just by searching through old threads in the span of like 2 days, then you're Aaron.
Funny Funny x 1 View List

Lucas Berrill

  • Dennis Dugan
  • *
  • Posts: 230
  • Life in space is impossible
  • Location: Great Britain, Hobbitshire, St. Albans
Re: The underrated films thread
« Reply #378 on: June 12, 2017, 10:45:14 pm »
Nicolas Cage.

Gold Jeffblum

  • Ridley Scott
  • *****
  • Posts: 3722
  • ...checkmate.
Re: The underrated films thread
« Reply #379 on: June 12, 2017, 10:45:44 pm »

 

+- Hot Threads

THE OFFICIAL MOVIE WATCHING THREAD by Tut
Today at 02:20:33 am

Incredibles 2 by ChillinDylan Godsend
Today at 12:02:27 am

Hereditary by ChillinDylan Godsend
June 18, 2018, 10:53:08 pm

What song are you listening to - Part II by Charles Longboat Jr.
June 18, 2018, 10:43:17 pm

The D.I.E.G.O. System by ChillinDylan Godsend
June 18, 2018, 08:48:11 pm

Rapper XXXTentacion Shot Dead. Age 20 by ChillinDylan Godsend
June 18, 2018, 06:46:16 pm

2 Fudge 2 Knuckle by Robert Neville
June 18, 2018, 04:36:26 pm

Has anyone played any of the Far Cry games? by ChillinDylan Godsend
June 18, 2018, 12:19:25 am

Tag by ChillinDylan Godsend
June 18, 2018, 12:16:49 am

2018 Standings by ChillinDylan Godsend
June 17, 2018, 10:16:29 pm

Started a Twitter Account for the Board by ChillinDylan Godsend
June 17, 2018, 10:00:19 pm

Day 887 by Tut
June 17, 2018, 05:48:31 pm

The Winners of the 2017 MWO Film Festival by Tho Master Fie
June 17, 2018, 05:30:10 pm

The Official "Going to see..." Movie Thread by ChillinDylan Godsend
June 17, 2018, 01:52:40 pm

Zack Snyder's The Fountainhead by ChillinDylan Godsend
June 16, 2018, 02:02:32 am